jueves

Á roda (2)

Hai outra canción para o xogo da roda roda:

Á roda, roda de pan e canela,
collo un chavito e vou á escola,
se non quero ir,
botome a durmir,
na herba boa e no perexil.
Marite, Marite:
sentadiña me quedei.

Máis cancións:

Que chova, que chova,
na Virxen da Cova,
os paxariños cantan, as nubes se levantan.
que si, que non,
que caiga un chaparrón
e que rompa os cristales da estación.


O patio da miña casa é particular,
cando chove se molla,
como as demáis.
Agachate e volta a gachar,
que os agachadiños non saben bailar.
H, i , j, k l, m, que se ti non me queres

outro amante me querra.

Se ves a este corro, aprende a cantar,
Correras si eu corro, como os demáis.
Levantate, e volta a levantar,
que os levantaditos si saben bailar
H, i , j, k l, m, que se ti non me queres
outro amante me querra.


E aínda máis:
Arroz con leite me quero casar,
con unhas señoritas de este lugar.
Que sepa coser, que sepa bordar,
que sepa abrir a pota para ir a xogar.
Con esta si, con esta non,
con esta señorita casome eu.

No hay comentarios: